Jump to content

•  

• [in Dutch] Nederlandse kleintjes en hun verzorgers

Dutch Meeting Local

• This topic is locked This topic is locked
    41 replies to this topic

#1 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 16 April 2017 - 07:52 AM

This topic is in the Dutch language. We try to arrange a get together for Dutch littles and their Daddy's.

-------------------------------------------------------------

Binnen dit internationale forum hebben we hier een Nederlands topic.
    Ik heb met de forumadmin besproken dat ik het fijn zou vinden om een eigen plek per land te zien op het forum, zodat we hier kunnen praten als Nederlandse Dd/lg'ers onder elkaar.

Idealiter zou ik graag een meeting in Nederland organiseren om elkaar te ontmoeten en te praten over datgeen waar we het meestal nooit met anderen over kunnen hebben. Ik ben benieuwd of ik de enige ben, of dat jullie dit misschien ook wel leuk vinden.
    Laat het weten. Nederlanders meld je even in dit topic!
    • 1986Peulen and DutchLittleRose like this

#2 Guest_intxvery_*

Guest_intxvery_*
    • Guests

Posted 16 April 2017 - 12:21 PM

Halloo! Nederlander hier!

Top idee!

Je ent echer niet de enige!

Het zou inderdaad fijn zijn om een meeting te organiseren voor de Nederlanders onder ons hier, op het forum!

Horen hoe iedereen de 'lifestyle' heeft ontdekt, hoe men ermee omgaan etc. Echter wel interessant om iemand anders zijn verhaal te horen.

Natuurlijk is het leuk om dat van mensen van het buitenland te horen!

Maar ik zie de DD/LG, amper voorbij komen in Nederland, dus ik ken er niet zoveel, die ermee te maken hebben.

Dus een meeting zou inderdaad wel fijn en leuk zijn!

#3 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 16 April 2017 - 03:12 PM

Je hebt gelijk. In Nederland hoor je echt heel weinig over Dd/lg, maar het is bij ons er net zo goed als in de US.

#4 Guest_AMGR_*

Guest_AMGR_*
    • Guests

Posted 17 April 2017 - 11:16 AM

Hey guys!

Gaaf om dit te zien. Het lijkt mij ook leuk om meer mensen te leren kennen op dit gebied.

Cheers

#5 SkunkPrincess

SkunkPrincess

Princess of the skunks

• Members
    • PipPipPip
    • 173 posts
    • LocationThe Netherlands

Posted 17 April 2017 - 01:05 PM

Hey daar, wat fijn dat er een topic is voor alle Nederlanders! Een meeting zou erg leuk zijn, alleen ik zou er zelf niet heen gaan. Je hoort inderdaad weinig over DDLG in Nederland :-(

#6 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 17 April 2017 - 02:33 PM

Hey daar, wat fijn dat er een topic is voor alle Nederlanders! Een meeting zou erg leuk zijn, alleen ik zou er zelf niet heen gaan. Je hoort inderdaad weinig over DDLG in Nederland :-(

Wat houd je tegen?

#7 DutchLittleRose

DutchLittleRose

Newbie

• Members
    • Pip
    • 8 posts
    • Locationnetherlands

Posted 17 April 2017 - 06:27 PM

hoi hoi :D 

het is inderdaad een goed idee, want ik kan namelijk slecht engels..

en natuurlijk om ervaringen te delen maar ook nieuwe ontmoetingen lijken mij leuk

er zitten ook maar een paar handjes vol nederlanders op deze site heb ik het idee?

Liefs,

DutchlittleRose :) 

#8 Guest_Plebian_*

Guest_Plebian_*
    • Guests

Posted 17 April 2017 - 06:36 PM

Ik denk niet dat ik het zou durven, maar tis wel een leuk idee.

Inderdaad, je hoort er niet veel over in NL. Misschien toch maar onze eigen site oprichten? :)

• DutchLittleRose likes this

#9 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 18 April 2017 - 01:57 AM

Inderdaad, je hoort er niet veel over in NL. Misschien toch maar onze eigen site oprichten? :)

Dat was ook de initiële insteek van mijn contact met Michael. Ik denk dat dat oas kan als er voldoende Nederlanders zijn die een Community kunnen vormen. Ik kan en wil dat graag faciliteren, maar ik denk niet dat we genoeg mensen hebben. Vandaar eerst hier maar eens een topic.
    • DutchLittleRose likes this

#10 XBabyprincessX

XBabyprincessX

Newbie

• Members
    • Pip
    • 2 posts

Posted 22 April 2017 - 03:11 PM

Hey daar!

Het zou me echt heel leuk lijken om naar zo een meeting te gaan!

Xx

#11 Lis

Lis

🌸

• Members
    • PipPipPip
    • 86 posts

Posted 25 April 2017 - 07:36 AM

Hee!

Ik ben vrij nieuw in het ddlg wereldje en ben heel blij om een Nederlands topic te vinden!

Hoe stellen jullie je zo'n meeting voor? 
    Qua, waar en wat? 

Ik weet niet of ik het zou durven, maar ik wil ik heel graag wel mensen spreken waarbij ik het over ddlg kan hebben. Dus zo'n meeting is misschien helemaal niet zo'n slecht plan. Als het een beetje in de buurt is, wil ik graag komen. 

Is dit trouwens het enigste Nederlandse topic of zijn er meer? In de zin van: Gaat het hier voornamelijk over de meeting, of kunnen wel hier gewoon van alles kwijt in het Nederlands? Aangezien ik nogal nieuw ben, komen er vast nog wel een aantal vragen in mij op. 

xx

Kitten

Just a little in a big world

Being little is my way to handle stress.
    Because the world is much prettier and fun when there are plushies everywhere!

#12 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 25 April 2017 - 03:35 PM

Hoe stellen jullie je zo'n meeting voor? 
    Qua, waar en wat? 

Ik weet niet of ik het zou durven, maar ik wil ik heel graag wel mensen spreken waarbij ik het over ddlg kan hebben. Dus zo'n meeting is misschien helemaal niet zo'n slecht plan. Als het een beetje in de buurt is, wil ik graag komen. 

Ik heb nog geen idee, maar ik zie in eerste instantie een meeting ergens in een kroeg of een park voor me, gewoon in normale setting ontmoeten en praten over Dd/lg. 

Geen speelmeetings in eerste instantie, maar wellicht is een meeting met een speelkleedje voor de kleintjes en een koffietafel voor de verzorgers ook een mogelijkheid, al is dat spannender ;)

Is dit trouwens het enigste Nederlandse topic of zijn er meer? In de zin van: Gaat het hier voornamelijk over de meeting, of kunnen wel hier gewoon van alles kwijt in het Nederlands? Aangezien ik nogal nieuw ben, komen er vast nog wel een aantal vragen in mij op. 

Dit is het enige NL-topic. Je mag wat mij betreft hier over van alles praten. Ik kreeg het bij de admin niet voor elkaar om een heel subforum op te zetten, maar met een handje vol users kunnen we dit topic wel gebruiken voor meerdere doeleinden.

#13 notyourdoll

notyourdoll

little princess

• Members
    • Pip
    • 3 posts
    • Locationthe netherlands

Posted 27 April 2017 - 10:09 AM

Hii :)

Ik ben nieuw hier op het forum, fijn dat er ook wat Nederlanders zijn. 

Ik ken namelijk geen enkele Nederlander die into de dd/lg lifestyle is, maar zou het fijn vinden om daar wel over te kunnen praten!

Ik weet inderdaad ook niet of ik het zou durven, maar dat zien we dan wel ^^

liefs  :heart: 

#14 Lis

Lis

🌸

• Members
    • PipPipPip
    • 86 posts

Posted 27 April 2017 - 10:38 AM

Als er een Nederlandse little is die wel zou willen praten/chatten/mailen etcetera dan houd ik mij aanbevolen!

Het zou fijn zijn om wat contact te kunnen leggen met andere Nederlandse littles. Op dit moment ken ik nog niemand die zich bezighoud met ddlg.

Je mag mij gewoon een vriendschapsverzoek sturen. De mannen voeg ik trouwens niet altijd toe, maar als (vrouwelijke) little ben je welkom. (Dit uit zelfbescherming)
    • Dontyoutry, littlexdemi and DaddySweetDaddy like this
    Kitten

#15 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 28 April 2017 - 12:10 AM

Dus nu duidelijk is dat we het hier niet enkel over een meeting hoeven te hebben mag je hier altijd je vragen of je belevenissen neerzetten. Voordat iedereen in Dm-conversaties vlucht ;)

#16 Lis

Lis

🌸

• Members
    • PipPipPip
    • 86 posts

Posted 28 April 2017 - 12:17 PM

Goed plan! Dat zou wel zonde zijn om alles in dm te schrijven, want door dingen te schrijven in dit topic kunnen er veel mensen mee lezen. Dan heb ik meteen wel een vraag: Wat zijn leuke dingen om te doen als little? Ik wilde al een paar meubels aan de kant schuiven, een paar kleden op de grond leggen en gewoon de hele vloer in beslag nemen om te tekenen. Lekker met mijn buik op de grond, met een lolly in mijn mond. (Het liefst in mijn LittleForBig adult onesie, maar die is nog onderweg.) 

Dat is in ieder geval één leuk plan. Heeft er iemand nog meer ideeën? Een bad nemen met extra veel bubbels leek mij ook leuk, maar ik heb helaas geen bad. 

Iets doen met mijn daddy kan helaas niet, aangezien mijn vriend geen daddy wilt zijn. (Ugh)

En ik weet niet of ik linkjes mag plaatsen op dit forum.. Maar als iemand geïnteresseerd is in het lezen van mijn blog, dan hoor ik het graag. Ook al staan er nog maar een handjevol berichten op, geschreven in een dagboek vorm. 

Kitten

#17 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 28 April 2017 - 04:22 PM

Op dat kleedje kun je veel meer doen! In de Action hebben ze super veel leuke knutselspulletjes. Je kunt kettingen maken of kartonnen werkjes maken. Er zijn leuke stickervellen en projectjes die heel leuk zijn voor kleine meisjes!
    • Lis likes this

#18 Lis

Lis

🌸

• Members
    • PipPipPip
    • 86 posts

Posted 29 April 2017 - 12:36 AM

Dat zijn inderdaad goede ideeën, dankjewel!
    *Rent naar de action*
    Kitten

#19 Lis

Lis

🌸

• Members
    • PipPipPip
    • 86 posts

Posted 03 May 2017 - 01:32 PM

Is er al een datum voorstel voor de meeting? En genoeg animo?
    Kitten

#20 Guest_MeneerM_*

Guest_MeneerM_*
    • Guests

Posted 03 May 2017 - 01:40 PM

Is er al een datum voorstel voor de meeting? En genoeg animo?

Animo is er zeker wel. Ik heb ook op Fetlife een topic aangemaakt en ik denk dat we wel met max 10 zijn nu.

Nu komt het er op aan wat we gaan doen. Aangezien ik eerst een normale bijeenkomst wil in burgermanskleding ;) Kunnen we een leuke picknick houden in een park ergens centraal (Utrecht bijvoorbeeld).

We kunnen ook binnen in een cafe afspreken waar het makkelijk is om te praten met elkaar.

Ik wil de mensen die hierboven die belangstelling toonden, maar niet goed durven, toch aanmoedigen om te komen. We maken er niets engs van, gewoon een leuke praatmiddag om eens over onze 'hobby' te kletsen. Het lijkt me zo leuk om een open bijeenkomst te houden waar iedereen naar toe durft te komen.

Also tagged with one or more of these keywords: Dutch, Meeting, Local

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users