Jump to content
DDlg Forum & Community Spring is Here !

Dutchies, lets talk!


littledutchone

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

 

Zoals sommige weten was er een poosje een Nederlands topic wat er voor heeft gezorgd dat er destijds een meeting was in een park in Utrecht. 

Ik weet niet of deze mensen het hebben gemerkt, maar de maker van dat topic zit niet meer op het forum. Dat is voornamelijk de reden dat ik deze nu start.

Zo kunnen nederlanders toch nog met elkaar kletsen en/of tips en tricks delen.

Ik hoop dat het net zo een gezellig topic wordt als dat de vorige was.

 

Liefs Littledutchone   *glitter*   :heart:

  • Like 2
  • Thumbs up 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi!

 

Ik zag het al inderdaad, jammer.

Maar wel super fijn dat je een nieuw topic gestart hebt!

Ik praat graag mee ;)

 

xx Icetea

  • Like 2
  • Thumbs up 1
Link to comment
Share on other sites

Nee, precies hihi :)

 

Ik kwam met toeval hier terecht!

Had al zo'n drie weken niet meer ingelogd :o

*me happy*

 

Ik herken trouwens je foto. Alles goed? Of wil je dat liever in dm zeggen?

 

xx

Link to comment
Share on other sites

zo lang niet ingelogd? Ik had inderdaad een account, maar besloot hem te verwijderen, en toch weer aan te maken haha :p . 

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou gaat! let's chat up hihi, kan altijd via dm. Misschien dat dat nu wat handiger is!

 

xx

Link to comment
Share on other sites

Dat willen we denk ik wel allemaal! Maar het is lastig om te organiseren, en veel mensen willen wel komen maar vinden het een hoop gedoe om het ook echt te realiseren. Dat is een beetje het probleem, en alleen kan ik dat niet aan!
Link to comment
Share on other sites

Guest Plebian

Ik gooi ook wel even een gil als teken van leven.

 

*gooit gil*

 

Hoe was de vorige meetup? Voor herhaling vatbaar?

 

Mocht er animo voor zijn wil ik er best een stokje voor steken. Moet ik wel eerst even de moed bij elkaar schrapen.

Link to comment
Share on other sites

Het was de vorige keer mega gezellig! Veel gekletst, en er was meteen een goede sfeer.

Het had niet constant met Ddlg te maken, we waren aan het kletsen en het was een gezellige picknick!

Alleen erg jammer dat er erg veel mensen afzeiden op het laatste moment.. Wat ons uiteindelijk bij 6 mensen liet!

Link to comment
Share on other sites

Guest Plebian

Leuk! Ja begrijpelijk dat het niet constant over DD/LG gaat, het ijs moet ook een beetje gebroken worden!

 

Ik krijg er nu wel steeds meer zin in.

Edited by Plebian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk gingen er af en toe wel wat vragen rond wat betreft Ddlg, maar dat was voornamelijk op het laatste moment! Daarnaast hebben we het veel over studies, werk, hobby's etc gehad. Het was ongelofelijk gezellig :)
Link to comment
Share on other sites

Heel erg bedankt voor die melding! Ik denk dat veel Littles hier wel wat aan hebben. Het komt helaas wel vaker voor.. Er is een tijdje een Nederlandse jongen op het forum geweest met gelijke bedoelingen.

Als je er over wilt praten, I am here! Ik weet hoe naar dat kan zijn..!

Link to comment
Share on other sites

Is al eens gedaan, en dat ging niet zo heel erg goed, op het moment is het denk ik sowieso niet super handig op een meeting te organiseren. Velen beginnen deze weken met school etc, dan kunnen we beter wachten totdat er weer een vakantie is of een handig weekend!
Link to comment
Share on other sites

Meerdere mensen vertrokken vanwege persoonlijke redenen, het zou kunnen, maar dan moeten we dat denk ik rustig starten.

Het is niet zo makkelijk om een meeting te organiseren, zeker omdat dit toch wel een speciaal iets is. Mensen moeten goed op de hoogte zijn, de vorige keer ging dat via een site, maar die is uit de lucht..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...