Jump to content

•  

• Photo

Dutch Daddy looking 4 a Daddygirl NL

dutch daddy little babygirl

• Please log in to reply
    1 reply to this topic

#1 DaddyDutch

DaddyDutch

Newbie

• Members
    • Pip
    • 4 posts
    • LocationUtrecht

Posted 08 October 2017 - 03:48 PM

Little age (If applicable)
    Name: Dutch Daddy
    Role: Teacher, caregiver, Daddy
    Years experience (If applicable): 10
    Sexual Orientation: Straight
    Looking for: Little girl, Middle, Daddygirl, Babygirl Nymphet
    --------------------------------------------

I am here hoping to find my daddygirl, I am a daddy and a teacher by nature, I like to teach a young girl lessons in life and let her grow wisely, I like to protect and cherish her, I love to cuddle and bond personally, I don't like one night stands and casual hook ups I want something real for a long period, I like good conversations and watching movies together, want a companion, lover and friend, I want to laugh cry and play with my little girl, and yes I want her to be mine little teaser and pleaser, but it's all the package together for me and not just for sex..

Dutch:

Ik zoek een jongedame (18+) die leergierig en nieuwsgierig is; die geestelijke en seksuele opvoeding verlangt van haar daddy,, een honger heeft naar een nieuw avontuur en op ontdekkingsreis wilt gaan, en een lange termijn daddy/daddygirl relatie wilt aan gaan...

Ik hou van het type Nymphet, little girl, Daddygirl, Babygirl

Ik ben een slanke single daddydom van 47, zorgzaam warme opvoeder, jonger van geest en looks, liefhebber van films, series, sport, goede gesprekken, lezen, spelletjes, muziek, tekenen, wetenschap, maatschappij, gezelligheid, humor etc.
    Van nature zit er een daddy en leraar in mij, en ik houd er van om voor een meisje te zorgen, op te voeden en te beschermen, plus dat ik een enorme knuffelbeer ben :)
    Een partner betekent voor mij een gezelschapsmaatje, een gesprekspartner, een vertrouwenspersoon, een speel en stoeimaatje, en een lover..
    Hierbij vind ik het verzorgende, begeleiden, leiden en persoonlijkheid en warmte erg prettig bij deze..
    Daddy geniet graag van jou sexuele opvoeding, echter gaat het hem daar niet alleen om, hij verrast jou graag met een mooi jurkje, lingerie, bios, etentje, knus samen op de bank, en houdt van staartjes en stoeien :)
    Ik hou totaal niet van vluchtige contacten en ben een persoon voor lange termijn relaties met diepgang, persoonlijke omgang en inhoud.

Ben je bisex of bischierig? Een zus(je) of mommy op termijn erbij hoort tot de mogelijkheden, al is dat zeker geen eis maar wens.

Spreekt je dit aan stuur een leuk bericht over jou als dagelijks persoon en als little persoon.

Liefs van Dutch Daddy

Edited by DaddyDutch, 08 October 2017 - 06:12 PM.

• Mommyjeany and Annitoo like this

#2 Wolfycheeks

Wolfycheeks

Wolfy ♥

• Members
    • PipPipPip
    • 45 posts
    • LocationNetherlands

Posted 22 October 2017 - 04:47 PM

Hoi! Leuk om hier een Nederlandse Daddy tegen te komen! ✧・゚:

Ik ga op het forum onder de naam Wolfy, ben 21 jaar oud, en woon in het hoge Noorden van NL. ^^ Ik heb DDLG nog maar net ondekt, nog geen jaar geleden. Ik wist eerst niet dat er een hele groep was met mensen die zich net zo voelen. Mijn hobbies zijn gamen, tekenen, lezen, uitgaan (niet feesten, maar naar culturele evenementen, shoppen, citytrips, you name it!), wandelen in de natuur, en overall creatief bezig zijn met schattige dingen of DIY! Ik ben een erg seksueel persoon, en heb pas begin dit jaar 'ontdekt' wat goede seks inhoud. Ik heb altijd een oudere partner/daddy gewild, en toen ik die stap nam begin 2017 voelde het gelijk goed en vertrouwd. Helaas ging de relatie niet goed, maar het was gelijk heel anders dan met leeftijdsgenoten zijn.

Ik heb momenteel een thuisstudie Criminal Psychologie, en hoop later bij de politie rechercheur te worden. Verder spendeer ik veel tijd met vrienden, doe ik mijn hobbies, en probeer ik elke dag mezelf te verbeteren en goals voor mezelf te zetten. Natuurlijk gaat dat niet altijd makkelijk, of lukt het simpelweg niet, maar de volgende dag is weer een kans. Ik zou hierin graag ook hulp willen hebben van mijn Daddy, in het opzetten van een schema of het hebben van regels, en wat regelmaat krijgen.

Als ik in Littlespace ben ben ik rond de 6-10 jaar? dat heb ik nog niet echt vastgesteld, maar ik hou dan van cartoons kijken en creatief doen, en knuffels! knuffels zijn belangrijk. En stickers, en plushies, en alles wat schattig is. Ik ben altijd vrij rustig en verlegen maar kan als ik meer comfortabel met iemand word heel druk zijn op sommige momenten.

Qua uiterlijk heb ik medium/lang? haar, 44kg, en heel petite gebouwd. Oh, en ik ben bisexueel en heb ervaring met meisjes.

Op mijn profiel staat nog veel meer informatie, ik hoop dat dit genoeg informatie was en dat we eens kunnen chatten! :3 ~ ✧・゚:

original.gif

• DaddyDutch likes this

“Success is not what you have, but who you are.”

tumblr_o0yw88AmX21so9b4uo1_400.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users