Jump to content
DDlg Forum & Community Winter Wonderland

Christmas Countdown

• Days
  • Hours
  • Minutes
  • Seconds
🥳 🎉 🎅 🎄 🤶

New daddy from France

Oldschooldaddyfr

Recommended Posts

Hello everyone !

It's a pleasure tout find a place to talk and meet people with a DDLG side.

I'm 24, from France. I didn't know this community before few weeks, but i'm not really new to this dynamic. In my previous relations, girls call me quite naturaly Daddy, probably because i always liked to protect and take care of them especially in a "paternal" way. It's something natural for me.

About me :

I'm student and i also give classes at the university. I like nature, animals (especially Cats :p), fighting sports and french litterature.

I cannot wait to meet New people here :)

I wish you all a nice day and don't forget to take care of you

P.S :sorry for my approximative english.

French version :

Salut a toutes et a tous !

C'est un plaisir de découvrir un endroit où l'on peut rencontrer et parler a des gens qui ont un côté DDLG.

Je suis français et j'ai 24 ans. Je ne connait l'existence de la communauté DDLG que depuis quelque semaines, mais je ne suis pas complétement étranger a cette dynamique. Il m'est souvent arrivé de me faire appeler Daddhmy assez naturellement sans même le demander, probablement car je suis assez protecteur, que j'aime prendre soin de la personne avec laquelle je suis de façon "paternelle". De plus, je n'ai aucun problème a prendre en main certaines situations. En fait c'est assez naturel pour moi tout ça xp.

A propos de moi:

Je suis étudiant, et je donne également des cours a la fac,j'aime la nature, les animaux (les chats surtout :D), les sports de combat et la littérature :)

J'ai hâte de rencontrer de nouvelles personnes ici :) et n'oubliez pas de prendre soin de vous !!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...