Jump to content

•  

• Photo

Italian angel search daddy for doing experience in DDLG

Italy Little Daddy DDLG

• Please log in to reply
    4 replies to this topic

#1 Azurzr

Azurzr

Newbie

• Members
    • Pip
    • 3 posts
    • LocationSicily

Posted 13 July 2019 - 04:21 PM

Age (Required): 8teen
    Name: Sofia
    Role: Little/Babygirl
    Sexual Orientation:Heterosexual
    Looking for:Daddy(Who can speak italian)
    Relationship preference (Polyamory , Monogamous , or other):Monogamous
    Number of partners I have:0

--------------------------------------------
    *Insert self description here. What are your interests? What are your hobbies? etc.*

I'm mentally very mature for my age but the little inside me search a daddy (WHO SPEAK ITALIAN)for doing experience like a little.

I'm new in the DDLG but I unknowingly I always acted like a little in my adolescence.

Now I'm 8teen and i'm very aware of what I want and what I need.

I like it when they hold me, I like the rules and rigidity when I'm headstrong.

I have a very strong personality but I have also my fragility and love being treated with cure and affection.

I love sport, I try to do it everyday for my health and for my body welness. I'm full of energy and almost overactive AHAHAHA.

I love study, my favourite school subjects are: Art and physical education.

I love read and study about mistery, occultism, spiritualism, psychology, nature...

My passion are: dance,(dance everyday for a lifetime) dream analyze everything and watch film.

I love laugh so much, I think is my cure.

If you speak italian can you send me a message, I have always an instagram account: Azurzr where you can follow me.

#2 Evil.Daddy.D

Evil.Daddy.D

Newbie

• Members
    • Pip
    • 3 posts
    • LocationWashington

Posted 13 July 2019 - 07:57 PM

Hi Sofia, I am so excited to find an Italian little because I am part Italian! I'm a mix of affectionate and dominant and I love occultism and dreams and movies. I think we will get along great let's chat more. I think it is great that you are so aware of what you want. I hope you are not too strict on speaking Italian because I can only speak English, but maybe you can teach me some.

#3 Jsmooth

Jsmooth

Member

• Members
    • PipPip
    • 18 posts
    • LocationEast Coast USA

Posted 14 July 2019 - 04:48 AM

ciao Sofia, sono felice per me il mio nome è joe e io sono italiano americano che vive negli stati uniti. Non so se saremmo presto in una partita, ma adoro le tue foto e il tuo bisogno di un papà dominante. L'amico ti ha chiesto prima, quindi se vuoi parlare di più o ridere o diventare amici, basta che le dita digitino e mi rispediscano. And yes I also speak English. Don’t be shy you have nothing to lose

#4 Sir93

Sir93

Newbie

• Members
    • Pip
    • 2 posts

Posted 14 July 2019 - 05:39 AM

Ciao Sofia,ti ho mandato la richiesta di amicizia, volevo chiederti un contatto alternativo a Instagram dato che non lo uso, tipo Telegram, non so. Se hai voglia fatti sentire e manda un messaggio privato con il contatto. Anche io vivo in Italia, nel nord esattamente ed ho 26 anni. Possiamo benissimo scambiare due chiacchiere in amicizia, mi sembri una ragazza davvero interessante da poter conoscere. Grazie per l'attenzione, ti auguro una buona giornata e buona domenica

#5 Sam Fisher

Sam Fisher

Newbie

• Members
    • Pip
    • 4 posts
    • LocationItaly

Posted 27 July 2019 - 01:57 PM

Ciao, Sofia. 
    Sono un ragazzo siciliano (provincia di Messina), di 24 anni. Sono da un pò di tempo nel mondo del DDLG che trovo intrigante ed interessante nelle sue dinamiche. Attualmente, sono studente universitario in Psicologia e neuroscienze che, oltre ad essere materia di studio rappresentano anche le mie più grandi passioni, insieme alla filosofia, alla criminologia ed alla storia dell'arte. Sono una persona molto curiosa, amo leggere e riempirmi dentro.  a Sentiti libera di contattarmi.

Also tagged with one or more of these keywords: Italy, Little, Daddy, DDLG

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users