LunaBrook Posted Friday at 04:43 PM Report Posted Friday at 04:43 PM (edited) ๐ ๐๐ธ๐ฒ ๐ฑ๐ธ๐ฒ, ๐ฒ๐ด ๐ซ๐ฎ๐ท ๐๐พ๐ท๐ช! ๐งธ Ik ben een 26-jarige ~ little bean ~ uit Nederland, en een vrolijke Little die zich meestal ergens tussen de 3 en 7 jaar voelt. In mijn Little space ben ik nieuwsgierig, knuffelig en dol op alles wat zacht, vrolijk en een beetje magisch is. โจ Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik nu weer terug op het platform, en ik ben zรณ blij om mijn โlittlenessโ opnieuw te gaan ontdekken! ๐ Je kunt me heel vaak vinden in de online chatroom โ dus grote kans dat we elkaar daar tegenkomen. Of ik nou een kussengevecht begin om de eer van Winnie de Pooh te verdedigen ๐ป๐ฅ, of lekker aan het kletsen ben over musicals en Minecraft-avonturen: ik ben altijd in voor gezelligheid! ๐จ ๐๐ฒ๐ณ๐ท ๐ต๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ฎ๐ต๐ฒ๐ท๐ฐ๐ผ๐ญ๐ฒ๐ท๐ฐ๐ฎ๐ท: ๐ค Zingen (liefst keihard!) ๐๏ธ Kleuren met mooie stiften ๐ฎ Minecraften (creative mode of course!) ๐ Lezen & verhaaltjes ๐ฒ Bordspelletjes spelen ๐ฌ Kletsen รฉn heel veel lol maken! Ik hoop hier nieuwe lieve vriendjes te maken, andere Littles te leren kennen, en wie weet... op een dag mijn forever daddy te vinden. ๐ฅบ๐ซ Dussss: voel je vrij om hallo te zeggen, een praatje te maken of gewoon mee te doen met de gekkigheid in de chat. Ik kijk er echt naar uit om jullie allemaal te leren kennen! ๐๐งธ ๐๐ฒ๐ฎ๐ฏ๐ผ, ย ๐ Luna ย Edited Friday at 05:12 PM by LunaBrook
Triskelion Posted Tuesday at 09:29 PM Report Posted Tuesday at 09:29 PM Hoi en welkom op mijn profielen bedankt voor je interesse in mij. Ik ben Triskelion, een 50-jarige Caregiver/Daddy uit Noord Holland. Ik ben naast de CG/l dynamiek in een reguliere relatie. Mijn reis in de BDSM-wereld begon in 1993, hoewel ik in de tussenliggende jaren niet altijd actief ben geweest. Aanvankelijk ben ik deze reis begonnen als onderdanige, maar realiseerde al snel dat dit niet bij me paste. De overstap naar een Dominante rol voelde beter, maar ook dat gaf me niet het volledige gevoel waar ik naar op zoek was. Rond 2013 kwam ik via een online community in contact met de DDlg โ CG/l wereld. Ik begon toen met het (online) babysitten van een little van een online vriend vanuit deze community, welke tijdens zijn vakantie niet de tijd met haar kon doorbrengen welke zij benodigd had. Deze ervaring liet me inzien dat ik eindelijk had gevonden wat ik al die tijd had gemist, zonder te weten dat het bestond. Sindsdien heb ik meerdere CG/l-relaties gehad. Twee langdurige (online) relaties van ongeveer anderhalf jaar, waarvan een eindigde omdat mijn little verliefd werd op iemand anders wie er lokaal voor haar kon zijn. De andere little is plotseling verdwenen zonder enige verklaring (ghosted, wat erg pijnlijk was na een relatie van ruim ander half jaar). Daarnaast had ik kortere connecties waarbij het uiteindelijk niet bleek te klikken. Ook had ik een non-CG/l relatie met een meisje uit het Verenigd Koninkrijk, maar onze behoeften liepen te ver uiteen. ย Over mij: Persoonlijkheid: Geduldig, relaxed, vriendelijk (mijn vrouw noemt me niet voor niets Snorlax en duid deze als mijn spirit Pokรฉmon. ๐) Hobby's en interesses: Koken, films kijken (voornamelijk animaties, fantasie, sci-fi en humor), PC-games spelen en en zowel bordspellen als Wat waardeer ik in anderen: Intelligentie en oprechte vriendschappen. Wat waardeer ik niet in het leven: Oneerlijkheid, geweld, harde geluiden en koriander (allergisch ervoor). Mijn kijk op Caregiving is simpel: er is geen vaste of perfecte manier om een Caregiver te zijn. Iedereen ontwikkelt zijn eigen stijl, en dat maakt elke dynamiek uniek en waardevol. Wat ik zoek: Ik sta altijd open voor nieuwe vriendschappen, goede gesprekken en misschien, als er een klik is, een nieuwe relatie. Respect, eerlijkheid en oprechtheid staan voor mij centraal. Voel je vrij om contact op te nemen! 1
Recommended Posts