MrPantyhoseMelliw Posted July 29 Report Posted July 29 Ik ben Willem en dat is gewoon me naam. Ik ben nieuw in de wereld van ddlg en heb zo me interesses Ik ben voornamelijk op zoek naar een leuk contact, een bijzondere vriendschap. Door wat recente gebeurtenissen (lang verhaal) ben ik weer op zoek naar extra warmte. Iemand die mijn hand als het ware wil vasthouden, me omarmen, knuffelen, iemand die me streelt me misschien masseert – en ja wie weet, ook meer (stoute dingen). Ik ben eigenlijk een beetje een softie en ben misschien gewoon op zoek naar een mama (of tante) die me vast houdt, me kuffelt, me een glaasje fris geeft met een koekje en die begrijpt dat ik het zwaar heb, omdat ik dus verdrietig ben of gewoon zomaar krijg ik altijd een kusje of twee,en mag ik me hoofd op mama'sschoot leggen en haar stevig vast houden (en ja dan gebeuren er soms ook dingen die aandacht nodig hebben) Maar ik zie me zelf niet als een baby of zo. Maar om eerlijk te zijn, een kleine meid om mee te spelen, te knuffelen, iemand die bij me op schoot springt en van me houdt vind ik ook wel een leuk idee, iemand die ik help met aankleden en wassen, en laten we ook een beetje stout zijn en een beetje doktertje spelen. Maar ik heb dan weer geen interesse in luiers of zo. Natuurlijk heb ik ook nog zo mijn wensen en kinks, maar die zijn allemaal aan de zachte kant. Ik kom ook niet zonder bagage: ik heb privéverplichtingen thuis (ik ben getrouwd, vader), en die blijven ook privé. Het is allemaal besproken en met toestemming. En ja, in de letterlijke zin draag ik ook bagage – ik ben stevig gebouwd (chubby) en inmiddels 49 jaar (’75). Ik ben introvert en een beetje verlegen. Ik zoek een échte, lieve, connectie, iemand die wil luisteren naar mijn wensen (ik kan ook luisteren) iemand die niet te ver weg woont – ik zelf woon vlak bij Amsterdam (Zaanstad). Ik ben niet op zoek naar Snapchat of cyberfun. Respect, veiligheid en oprechtheid zijn voor mij belangrijk – hopelijk ook voor jou. Als je dit met een open blik leest en je herkent jezelf hierin, dan hoor ik graag van je. Graag alleen serieuze reacties en met respect
Recommended Posts